Liczba godzin zajęć (ogółem): 60 godzin lekcyjnych, w tym 25 godz. wykładów i 35 godz. zajęć praktycznych
Odpłatność: 1000 zł
Kierownik kursu: dr inż. Małgorzata Górka
Osoba prowadząca: mgr ARTUR JANAS
Opis kursu: Uczestnicy kursu zdobędą nowe umiejętności w zawodach najbardziej poszukiwanych przez pracodawców na rynku pracy. Zajęcia obejmują następujące zagadnienia:
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Facebook
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Instagram
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Tik Tok
– grafika komputerowa online
– techniki Copywritingu
– tworzenie i analiza reklam na potrzeby mediów społecznościowych
– wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu usprawnienia pracy
– weryfikacja prawnych i faktycznych warunków prowadzenia oraz rozliczania działalności gospodarczej w zakresie objętym kursem
Po ukończeniu kursu, uczestnik może podjąć pracę związaną z tematyką kursu lub założyć własną działalność gospodarczą i otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019 poz. 652).
Program kursu:
- Reguła CZK
- Reguła 5WHY
- Reguła PPZZ
- Zasada 70-20-10
- Oszacowanie wielkości rynku za pomocą dostępnych narzędzi online
- Oszacowanie popytu na produkt/usługę oraz ilości klientów przy pomocy darmowych narzędzi
- Najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży internetowej
- Facebook – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
- Instagram – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
- Tik Tok – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
- Skąd czerpać inspirację na posty – 30 sprawdzonych technik
- Grafika komputerowa online – jak szybko tworzyć atrakcyjne grafiki przy pomocy darmowych narzędzi bez sztucznej inteligencji
- Wykorzystanie darmowych banków zdjęć oraz prawa autorskie
- Menadżer reklam – jak prawidłowo skonfigurować reklamę
- Rodzaje reklam w Mediach Społecznościowych
- Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji do pozyskiwania klientów
- Facebook pixel – narzędzie śledzące
- Techniki copywritingu
- Tworzenie lejków sprzedażowych
- Sztuczna inteligencja jako narzędzie ułatwiające pracę i redukujące czas na zadanie o 90%
- Modle językowe dostępne na rynku
- Tworzenie grafiki za pomocą sztucznej inteligencji – budowa skutecznego PROMPT
- Tworzenie video z AI – 3 skuteczne narzędzia i techniki.
- Analiza konkurencji za pomocą AI
- Budowa treści za pomocą AI
- Metoda N.O.T.A. – całkowicie zautomatyzowane podejście do analizy i marketingu
- Systemy do DM na przykładzie Manychat – jak wykorzystać w praktyce
- Modyfikacja grafik za pomocą AI
- Środowisko ControlNet
- Tworzenie własnych aplikacji za pomocą SI
- Przydatne strony do codziennej pracy wykorzystujące AI w fazie testów Alfa
- Case Study – przykłady kampanii marketingowych w internecie
Absolwent kursu będzie potrafił:
- Zweryfikować dotychczasowe oraz zaplanować nowe działanie marketingowe w Mediach Społecznościowych.
- Stworzyć niezbędne grafiki lub edytować filmy.
- Przeprowadzić kompletną kampanie marketingową online wraz z analizą wyników.
- Pozyskiwać klientów dla siebie lub na zlecenie.
Zajęcia odbywają się on – line
Limit przyjęć: 20 osób
Miejsce realizacji zajęć: zajęcia on-line
Termin zgłoszenia: 31.12.2024 r.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na kurs (do wydrukowania po rejestracji elektronicznej)
- Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu studiów wyższych (potwierdzona za zgodność przez osobę do tego uprawnioną) lub oryginał (do wglądu do sekretariatu)
Wymagane dokumenty proszę przesłać w białej wiązanej teczce.
Kontakt:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
Sekretariat Akademickiego Centrum Kształcenia
38-400 Krosno
ul. Dmochowskiego 12
pok. 07
tel. 13 43 755 80 (poniedziałek – piątek 8.00 – 14.00)
e-mail: ack@pans.krosno.pl