Jak założyć studenckie konto pocztowe w domenie uczelni?
- konto jest tworzone automatycznie podczas immatrykulacji. Jest to przeniesienie danych z systemu rejestracyjnego IRK.
Jaka jest postać loginu?
- numerindeksu@student.kpu.krosno.pl np. 12345@student.kpu.krosno.pl
- Dla studentów ERASMUS: ERA-numerindeksu@student.kpu.krosno.pl np. ERA-12345@student.kpu.krosno.pl
Gdzie zalogować się do poczty?
- strona internetowa poczta.student.kpu.krosno.pl
Jakie jest moje hasło?
- Autoryzacja jest przeprowadzana poprzez Centralny Serwer Uwierzytelniania i jest taka sama do wszystkich platform uczelnianych tzn. wszędzie mamy takie samo hasło:
- E-Learning
- USOSWeb
- Studencka Poczta KPU
- UWAGA! Jeśli poprawnie logujesz się do systemu E-Learning i USOSWeb, a logowanie do poczty zakończone jest niepowodzeniem, należy przeprowadzić procedurę resetu hasła w celu migracji danych do systemu pocztowego (link poniżej)
Jak zresetować hasło?
- Hasło można zresetować poprzez stronę https://autoryzacja.pans.krosno.pl/passwd-change/reset?locale=pl
- Wpisujemy tam adres mailowy podany przy rejestracji na studia (prywatny e-mail)
- UWAGA! Po zmianie hasła, logowanie na pocztę będzie działać dopiero po 10 minutach. System musi przenieść dane do serwera pocztowego.
- UWAGA! Wiadomość z linkiem do zmiany hasła może zostać przeniesiona do folderu SPAM. Na przykładzie gmail.com, proszę dodatkowo kliknąć opcję „Zgłoś, że to nie jest spam”.
Problemy techniczne proszę zgłaszać na adres e-mail: informatycy@pans.krosno.pl
W celu ułatwienia obsługi proszę podawać w korespondencji numer albumu(indeksu) oraz imię i nazwisko. Proszę też w miarę dokładnie opisać problem i kroki, które zostały już podjęte.