Nazwa: Social Media Menedżer
Liczba godzin zajęć (ogółem): 60 godzin lekcyjnych, w tym 25 godz. wykładów i 35 godz. zajęć praktycznych
Odpłatność: 1000 zł
Kierownik kursu: dr inż. Małgorzata Górka
Osoba prowadząca: mgr ARTUR JANAS.
Opis kursu:
Uczestnicy kursu zdobędą nowe umiejętności w zawodach najbardziej poszukiwanych przez pracodawców na rynku pracy. Zajęcia obejmują następujące zagadnienia:
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Facebook
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Instagram
– prowadzenie działań marketingowych w serwisie Tik Tok
– grafika komputerowa online
– techniki Copywritingu
– tworzenie i analiza reklam na potrzeby mediów społecznościowych
– weryfikacja prawnych i faktycznych warunków prowadzenia oraz rozliczania działalności gospodarczej w zakresie objętym kursem
Po ukończeniu kursu, uczestnik może podjąć pracę związaną z tematyką kursu lub założyć własną działalność gospodarczą i otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019 poz. 652).
Program kursu:
Reguła CZK
Reguła 5WHY
Reguła PPZZ
Oszacowanie wielkości rynku za pomocą dostępnych narzędzi online
Oszacowanie popytu na produkt/usługę oraz ilości klientów przy pomocy darmowych narzędzi
Najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży internetowej
Facebook – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
Instagram – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
Tik Tok – jak prawidłowo skonfigurować konto i prowadzić działania w imieniu klienta
Skąd czerpać inspirację na posty
Grafika komputerowa online – jak szybko tworzyć atrakcyjne grafiki przy pomocy darmowych narzędzi
Wykorzystanie darmowych banków zdjęć oraz prawa autorskie
Menadżer reklam – jak prawidłowo skonfigurować reklamę
Rodzaje reklam w Mediach Społecznościowych
Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji do pozyskiwania klientów
Facebook pixel – narzędzie śledzące
Techniki copywritingu
Tworzenie lejków sprzedażowych
Case Study – przykłady kampanii marketingowych w internecie
Kwalifikacje uzyskane przez uczestnika (zdobyta wiedza/ umiejętności/ kompetencje)
Absolwent kursu będzie potrafił:
- Zweryfikować dotychczasowe oraz zaplanować nowe działanie marketingowe w Mediach Społecznościowych.
- Stworzyć niezbędne grafiki lub edytować filmy.
- Przeprowadzić kompletną kampanie marketingową online wraz z analizą wyników.
- Pozyskiwać klientów dla siebie lub na zlecenie.
Zajęcia odbywają się on – line
Limit przyjęć: 20 osób
Miejsce realizacji zajęć: zajęcia on-line
Termin zgłoszenia: 31.12.2023 r.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na kurs (do wydrukowania po rejestracji elektronicznej)
- Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu studiów wyższych (potwierdzona za zgodność przez osobę do tego uprawnioną) lub oryginał (do wglądu do sekretariatu)
Wymagane dokumenty proszę przesłać w białej wiązanej teczce.
Kontakt:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
Sekretariat Akademickiego Centrum Kształcenia
38-400 Krosno
ul. Dmochowskiego 12
pok. 07
tel. 13 43 755 80 (poniedziałek – piątek 8.00 – 14.00)
e-mail: ack@pans.krosno.pl