Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center. Zatrudniamy wielu studentów, umożliwiając im łączenie nauki z pracą. Z nami rozpoczniesz pracę od podpisania umowy, która gwarantuje Ci wynagrodzenie już od pierwszej godziny szkolenia.
Obowiązki:
- Telefoniczny kontakt z klientem
- Realizacja założeń projektu
- Nadzór nad zamówieniami
- Udział w szkoleniach
Oczekiwania:
- Dyspozycyjność w godzinach 8:30-16:30
- Nienaganna dykcja
- Zaangażowanie
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Stała stawka godzinowa
- System prowizyjny – za każdą przedłużoną umowę lub sprzedaną usługę
- Umowę zlecenie z możliwością przejścia na UoP
- Szkolenie wstępne prowadzone przez certyfikowanego trenera
- Szkolenia z zakresu sprzedaży, jak i rozwoju osobistego
- Benefity pozapłacowe, w tym zniżki na usługi operatora sieci komórkowej
- Praca zdalna ze sprzętem zapewnionym przez nas
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: weronika.habaj@telekadra.pl