Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługą klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center. Zatrudniamy wielu studentów, umożliwiając im łączenie nauki z pracą. Z nami rozpoczniesz pracę od podpisania umowy, która gwarantuje Ci wynagrodzenie już od pierwszej godziny szkolenia.
Obowiązki:
• Telefoniczny kontakt z klientem
• Realizacja założeń projektu
• Nadzór nad zamówieniami
• Udział w szkoleniach
Oczekiwania:
• Dyspozycyjność w godzinach: 13-21 + wybrane soboty
• Nienaganna dykcja
• Zaangażowanie
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferta:
• Stała stawka godzinowa
• System prowizyjny – za każdą przedłużoną umowę lub sprzedaną usługę
• Umowę zlecenie (od pierwszej godziny szkolenia) z możliwością przejścia na UoP
• Szkolenie wstępne prowadzone przez certyfikowanego trenera
• Szkolenia z zakresu sprzedaży, jak i rozwoju osobistego
• Benefity pozapłacowe, w tym zniżki na usługi operatora sieci komórkowej
• Praca zdalna ze sprzętem zapewnionym przez nas
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: weronika.habaj@telekadra.pl