Oferta pracy w FIXIT: Niemieckojęzyczny Specjalista Wsparcia Klienta

Cześć! 🙂 

Jesteśmy ekipą, która uważa, że moc naprawy jest naprawdę niezwykła, bo dzięki temu, możemy ocalić świat. Chcemy, aby życie elektroniki trwało dłużej, co przekłada się na ratowanie planety. Dbamy o to, aby nasze ruchy były Eko i zmniejszały negatywne skutki nadprodukcji dla przyrody. Razem dążymy do naprawy nie tylko rzeczy, ale i świata. Naprawiamy różne gadżety i dostarczamy unikalne pozytywne doświadczenia klientów, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu i będzie superbohaterem codziennego technologicznego świata. 

Jakie zadania czekają na Ciebie?

– Głównym zadaniem jest udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
 – Informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon,
e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych – praca z Klientami niemieckojęzycznymi i polskojęzycznymi,
 – Obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
 – Budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
 – Przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
 – Bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń.

Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

– Lubisz rozmawiać i masz swobodę wypowiedzi (zarówno w komunikacji ustnej jak i pisemnej),
– Potrafisz słuchać = identyfikować potrzeby Klientów,
– Potrafisz pokonywać bariery w komunikacji,
– Jesteś cierpliwy(a) i asertywny(a),
– Jesteś samodzielny(a), a jednocześnie potrafisz pracować zespołowo,
– Cechuje Cię otwartość na poszerzanie swojej wiedzy,
– Szukasz rozwiązań w oparciu o procedury i zasady,
– Z łatwością przyswajasz wiedze techniczną,
– Mile widziana wiedza z zakresu elektroniki i mechaniki

Co dla Ciebie mamy?

– Niepowtarzalną firmową atmosferę 🙂
– Szkolenia i suport w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji,
– Wsparcie ze strony przełożonych i współpracowników,
– Już od okresu próbnego umowę o pracę w pełnym wymiarze,
– Dodatkowe świadczenia socjalne i domowe ciasto w kuchni (od czasu do czasu),
– Świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna),
– Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00.

Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.