
Polski Czerwony Krzyż, największa i najstarsza w Polsce organizacja humanitarna i charytatywna poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy (1 etat)
Miejsce pracy:
Oddział Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Rynek 2
Do najważniejszych obowiązków pracownika na stanowisku będzie należało:
• Koordynowanie istniejących i współtworzenie nowych programów zleconych (opieka wytchnieniowa, asystent osobisty osoby niepełnosprawnej, usługi opiekuńcze świadczone dla dzieci i dorosłych);
• Nadzorowanie systemu wsparcia oferowanego przez PCK np. zbieranie i analizowanie informacji, diagnozowanie potrzeb, formułowanie rekomendacji, integrowanie oddolnych inicjatyw;
• Opracowywanie raportów, analiz, dokumentacji projektowej;
• Udział w promowaniu programów statutowych i szukaniu możliwości ich realizacji
• Dbanie o realizację programów zgodnie z zapisami umów oraz szczegółowymi wytycznymi, bieżący monitoring ich formalnej i finansowej strony,
• Realizowanie zadań wynikających z uchwał i zleceń Zarządu OR PCK, Podkarpackiego Oddziału Okręgowego PCK i ZG PCK, w tym szczególnie Prezesa i Kierownika OR PCK Krosno, Dyrektora Podkarpackiego OO PCK;
• Bieżąca współpraca z innymi Oddziałami PCK, Szkolnymi Kołami PCK, Szkolnymi Klubami HDK oraz zakładowymi Klubami HDK, Kołami PCK i innymi jednostkami podstawowymi PCK
• Kompleksowa obsługa Sekretariatu (dbanie o sprawny przepływ informacji w stowarzyszeniu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów);
• Organizowanie własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura.
Wymagania na stanowisku to:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, nauki społeczne, polityka społeczna);
• Min. 2-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów społecznych lub z zakresu wsparcia socjalnego finansowanych z zewnętrznych źródeł (np. ze środków publicznych, unijnych);
• Doświadczenie pracy w instytucjach pomocy społecznej, organach administracji publicznej, czy organizacjach pozarządowych o pokrewnych działaniach;
• Znajomość:
– Ustawy z dnia 12 marca 2007 r. o Pomocy Społecznej z późn. zm. (Dz. U. z 202 lr., poz. Nr 2268 Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 17 listopada 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o pomocy społecznej);
– Ustawy z dnia 19 sierpnia 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy z późn. zm. (Dz. U. 2021 poz. 1249 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustaw}’ o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie);
– Ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z późn. zm. (Dz. U. 2023, poz. 1206);
• Znajomość i zainteresowanie działaniami z zakresu pomocy społecznej i wsparcia socjalnego, w tym potrzeb seniorów, dzieci i osób zagrożonych wykluczeniem, chęć pogłębiania wiedzy i rozwijania umiejętności w tych obszarach;
• Doświadczenie w przygotowywaniu raportów, analiz;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, szukanie zasobów i wzmacnianie potencjału;
• Umiejętność efektywnego organizowania pracy, logicznego i analitycznego myślenia, inicjatywa, terminowość;
• Umiejętność pracy w zespole;
• Bardzo dobra znajomość programów i aplikacji (Excel. Word. Teams, Outlook);
• Preferowana znajomość programu księgowego OPTIMA;
• Gotowość do wyjazdów służbowych i ważne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji;
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów;
• Możliwość rozwoju zawodowego;
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia;
• Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań;
• Przyjazną atmosfera w pracy;
• Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach dla pracownika i członków rodziny;
• Praca w centrum miasta.
Wszystkie dokumenty (CV z z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko pracownik administracyjno – biurowy w Oddziale Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Krośnie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady’ (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych u związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). ”, list motywacyjny oraz dokumenty? potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje) opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata należy dostarczyć lub przesiać na adres :
ODDZIAŁ REJONOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W KROŚNIE, UL. RYNEK 2, 38-400 KROSNO
z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO – PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO – BIUROWY” łub osobiście w budynku Oddziału Rejonowego Polskiego Czerwonego Krzyża w Krośnie, ul. Rynek 2, w terminie do 17.11.2023 roku.
Liczy się data stempla pocztowego, dokumenty złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Selekcja kandydatów – kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne przystępują do ostatniego etapu naboru: rozmowa kwalifikacyjna (kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania). Dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.