
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów niewyposażania materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Serbii, Chorwacji i Czech. Oraz 11 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa. Każdego dnia wdrażamy je w życie oferując naszym klientom najbardziej konkurencyjne ceny i fachowe doradztwo. Jesteśmy firmą
o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobyć nowe kompetencję, dołącz do nas jako:
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta z wykształceniem technicznym w branży budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań administracyjnych, koordynację pracy biura oraz pomoc w organizacji procesów budowlanych. Wymagana będzie także znajomość języka technicznego oraz umiejętność czytania map
i dokumentacji technicznej. Idealny kandydat to osoba skrupulatna, komunikatywna oraz gotowa do pracy w dynamicznym środowisku.
Zakres obowiązków:
• Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawień
• Wspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnym
• Przygotowywanie, edytowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej (ofert, umów)
• Obsługa korespondencji mailowej oraz telefonicznej
• Organizowanie spotkań, konferencji i szkoleń dla pracowników biura
• Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami
• Udział w przygotowywaniu harmonogramów prac budowlanych
• Pomoc w realizacji projektów budowlanych, monitorowanie postępów prac
• Czytanie map, rysunków technicznych
• Wykorzystywanie języka technicznego do przygotowywania dokumentów i komunikacji
z zespołem
Wymagania:
• Wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: budownictwo
• Doświadczenie na stanowisku asystenckim lub w administracji biurowej (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej)
• Znajomość zagadnień związanych z budownictwem oraz podstawowych dokumentów projektowych
• Umiejętność czytania map, rysunków technicznych
• Dobra znajomość języka technicznego
• Dobra znajomość programów biurowych (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Wysoka organizacja pracy i samodzielność
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Dbałość o szczegóły, sumienność i odpowiedzialność
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Możliwość rozwoju zawodowego w branży budowlanej
• Praca w przyjaznej atmosferze w dynamicznym zespole
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji
• Pakiet szkoleń oraz możliwości rozwoju umiejętności
Aplikacja:
Jeśli jesteś zainteresowana/y naszą ofertą, prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adres e-mail: praca@merkurymarket.pl
do dnia 7.02.2025 r.
Informujemy, że spotykamy się z wybranymi kandydatami.