
Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka Wsparcia Klienta z językiem angielskim – w Krośnie
Jakie zadania czekają na Ciebie?
– udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
– informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych – praca z Klientami w języku angielskim
– obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
– budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
– przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
– bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
– biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny),
– komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy,
– cierpliwość, empatia i asertywność,
– zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta,
– otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
– wiedza z zakresu elektroniki, mechaniki (mile widziana)
Co dla Ciebie mamy?
– szkolenia i suport w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji
– wsparcie współpracowników
– świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna)
– pracę w fajnym miejscu, bo dobrze nam razem.
Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.
