Głównym celem praktyk zawodowych jest doskonalenie przez studentów kompetencji nabytych podczas zajęć teoretycznych i praktycznych zdobytych na Uczelni.
Podstawą realizacji praktyk jest porozumienie zawarte pomiędzy uczelnią, a przedsiębiorstwami, organami administracji samorządowej i innymi podmiotami związanym tematycznie z branżą marketingu internetowego, w których można zrealizować założenia programowe praktyk.
Studenci odbywają praktykę zawodową składającą się z czterech części, odpowiednio na II i III roku studiów. Kontynuacja praktyki może odbywać się w tym samym przedsiębiorstwie lub pokrewnym.
Szczegółowe cele i zadania praktyk oraz sposoby ich realizacji zawarto w regulaminie praktyk oraz kierunkowym programie praktyk.
Praktyką studenta w zakładzie pracy kieruje opiekun, który także ocenia postępy studenta na zakończenie praktyki. Zadania wykonywane podczas praktyki, student dokumentuje w dzienniku praktyk. Praktyka jest zaliczana na podstawie oceny wystawionej przez zakładowego opiekuna praktyk na karcie weryfikacji efektów uczenia się, a jej przebieg i zaliczenie jest potwierdzone w Dzienniku praktyki. Ze strony uczelni nadzór nad praktyką sprawuje opiekun praktyki, który ostatecznie dokonuje zaliczenia praktyk.
Do typowych zadań praktykantów będą należeć następujące działania:
- Content marketing
- Newsletter i mailing
- Projekty graficzne
- Analityka w social mediach
- Tworzenie i aktualizacja fanpage
- Linkbuidling
- Optymalizacja stron
- Analityka SEM. Audyt kampanii marketingowej
Dokumentacja praktyk zawodowych:
REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH PANS KROSNO
DRUKI DOTYCZĄCE PRAKTYK – ZAŁĄCZNIKI DO PORBANIA
KIERUNKOWY PROGRAM PRAKTYK MI zima 2024
Co trzeba zrobić, aby odbyć praktyki? znajdziecie na stronie PRAKTYKI – PRZEWODNIK: https://pans.krosno.pl/cti/praktyki/przewodnik/