Praktyki zawodowe

Głównym celem praktyk zawodowych jest doskonalenie przez studentów kompetencji nabytych podczas zajęć teoretycznych i praktycznych zdobytych na Uczelni.

Podstawą realizacji praktyk jest porozumienie zawarte pomiędzy uczelnią, a przedsiębiorstwami, organami administracji samorządowej i innymi podmiotami związanym tematycznie z branżą marketingu internetowego, w których można zrealizować założenia programowe praktyk.

Studenci odbywają praktykę zawodową składającą się z czterech części, odpowiednio na II i III roku studiów. Kontynuacja praktyki może odbywać się w tym samym przedsiębiorstwie lub pokrewnym.

Szczegółowe cele i zadania praktyk oraz sposoby ich realizacji zawarto w regulaminie praktyk oraz kierunkowym programie praktyk.

Praktyką studenta w zakładzie pracy kieruje opiekun, który także ocenia postępy studenta na zakończenie praktyki. Zadania wykonywane podczas praktyki, student dokumentuje w dzienniku praktyk. Praktyka jest zaliczana na podstawie oceny wystawionej przez zakładowego opiekuna praktyk na karcie weryfikacji efektów uczenia się, a jej przebieg i zaliczenie jest potwierdzone w Dzienniku praktyki. Ze strony uczelni nadzór nad praktyką sprawuje opiekun praktyki, który ostatecznie dokonuje zaliczenia praktyk.

Do typowych zadań praktykantów będą należeć następujące działania:

  • Content marketing
  • Newsletter i mailing
  • Projekty graficzne
  • Analityka w social mediach
  • Tworzenie i aktualizacja fanpage
  • Linkbuidling
  • Optymalizacja stron
  • Analityka SEM. Audyt kampanii marketingowej

Dokumentacja praktyk zawodowych:

REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH PANS KROSNO

DRUKI DOTYCZĄCE PRAKTYK – ZAŁĄCZNIKI DO PORBANIA

KIERUNKOWY PROGRAM PRAKTYK MI zima 2024

Co trzeba zrobić, aby odbyć praktyki? znajdziecie na stronie PRAKTYKI – PRZEWODNIK: https://pans.krosno.pl/cti/praktyki/przewodnik/