Uwaga! W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, wprowadzone zostały dyżury online na platformach Zoom oraz Microsoft (MS) Teams. W zakładce „Dyżury pracowników” znajdują się zaktualizowane daty dyżurów wraz z linkiem do spotkania lub/i nazwą użytkownika MS Teams.
W przypadku braku konta Microsoft Office 365 (wymagane do korzystania z usługi MS Teams) należy je utworzyć, postępując zgodnie z instrukcją zamieszczoną na platformie e-Student (link do instrukcji dla studentów).
Do usługi MS Teams można logować się za pomocą przeglądarki internetowej i aplikacji na komputery lub urządzenia mobilne. Aby móc kontaktować się z innymi osobami (w tym przypadku prowadzącymi dyżur), należy je najpierw wyszukać w pasku wyszukiwania aplikacji, poprzez wprowadzenie imienia i nazwiska lub nazwy użytkownika (dla studentów nazwą użytkownika jest nr indeksu, dla pracowników IMIĘ.NAZWISKO). Po kliknięciu w wyszukiwaną osobę wyświetli się okno chatu z którego można wysyłać wiadomości i wykonywać połączenia.
W przypadku platformy Zoom wystarczy kliknąć w link znajdujący przy terminie dyżuru lub dołączyć do spotkania za pomocą udostępnionych danych logowania (Meeting ID i Passcode).
Prowadzący będą dostępni w wyznaczonych terminach i godzinach, prosimy zatem o łączenie się w stosownym do tego czasie.