PUDŁO P. PIEGDOŃ W. 2025 Zastosowanie influencer marketingu w wybranych elementach komunikacji wizerunku marki z perspektywy pokoleń X, Y, Z. Monografia pod red.K. Szymańska, R. Janczewski. Ekonomia i zarządzanie w rzeczywistości gospodarczej. Wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne w ujęciu interdyscyplinarnym. Wydawnictwo Naukowe FNCE.
PUDŁO P. GÓRKA M. 2025. Charakterystyka wybranych strategii i narzędzi komunikacji marketingowej – Studium przypadku marki produktowej. Monografia pt. Wyzwania społeczno-gospodarcze dla Polski w XXI wieku. PSW im. Bł. Ks. Władysława Findysza w Jaśle. Wydawnictwo Michalineum
PUDŁO P. Efekt synergii wybranych narzędzi zarządzania – studium przypadku. E-mentor, numer 1/2025, SGGW. Warszawa
PUDŁO P. 2024. Wybrane aspekty logistyki e-commerce na Słowacji.“ Na pograniczach kultur i narodów”. O konfliktach, ekonomii i społeczeństwie. Wydawnictwo „Historia Iagellonica”, UJ Kraków.
PUDŁO P. 2024. Kompetencje przyszłości, wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne. Ekonomia i zarządzanie XXI wieku. Wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne. Grupa Wydawnicza FNCE, Poznań.