Dr inż. Małgorzata Górka jest nauczycielem akademickim i pracownikiem Zakładu Marketingu w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie (dawniej: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Karpacka Państwowa Uczelnia), z którą związana jest zawodowo od października 2001 roku.
W 2015 roku uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe: „Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym” (2020) oraz „Marketing internetowy” (2022) w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Dorobek naukowy obejmuje ponad 60 publikacji, w tym trzy monografie naukowe, a jej zainteresowania badawcze koncentrują się na ekonomice i innowacyjności przedsiębiorstw, przedsiębiorczości, zarządzaniu jakością oraz digital marketingu. Wyniki badań prezentowała podczas licznych konferencji krajowych i międzynarodowych.
W ramach działalności dydaktycznej prowadzi zajęcia z zakresu ekonomii, makro- i mikroekonomii, przedsiębiorczości, podstaw ekonometrii, sprawozdawczości finansowej, ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw, innowacji w gospodarce żywnościowej, planów budżetowych. Jest opiekunem Studenckiego Koła Naukowego MEDIALNI.
Prowadzi także zajęcia praktyczne z zakresu zakładania działalności gospodarczej, opracowywania biznesplanów oraz pozyskiwania finansowania, w tym funduszy europejskich na innowacje i projekty rozwojowe.