MONOGRAFIE NAUKOWE:
- Górka M., (pod red). 2024. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA MARKETINGU – WYBRANE ZAGADNIENIA. Wyd. Instytut Naukowo-Wydawniczy SPATIUM, Radom.
- Górka M., (pod red). (red.). 2021. DETERMINANTY I METODY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ. WYBRANE PROBLEMY. Monografia. Wyd. Instytucie Naukowo-Wydawniczym „SPATIUM” sp. z o.o. w Radomiu.
- Górka M., Runowski H., (pod red). 2017. INNOWACYJNOŚĆ ROLNICZYCH SPÓŁDZIELNI PRODUKCYJNYCH. Monografia autorska. Wyd. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa.
Lista Publikacji
- Charakterystyka wybranych strategii i narzędzi komunikacji marketingowej – studium przypadku marki produktowej. Pudło P., Górka M., [w:] Wyzwania społeczno-gospodarcze dla Polski w XXI wieku, pod red. K. Szajowskiej. Wydawnictwo Michalineum, Marki, 2025.
- Współczesne wyzwania marketingu – wybrane zagadnienia. red. M. Górka, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2024, ISBN 978-83-68026-14-6
- Improvement of quality managment system in the enterprise – case study. Zadoya A., Górka M., Woźniak A., Ślusarczyk B., Kasperkiewicz A., Humanities and Social Sciences, HSS, Reasearch Journal 31, No. 4 (2024), s. 261-271.
- Komunikacja marketingowa z młodymi konsumentami na rynku żywnościowym. K. Sondej, W. Żarek, K. Pawlak, M. Górka, B. Ślusarczyk [w:] Współczesne wyzwania marketingu – wybrane zagadnienia, red. M. Górka, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2024, ISBN 978-83-68026-14-6
- Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. M. Górka, A. Janas, K. Bugajła [w:] Współczesne wyzwania marketingu – wybrane zagadnienia, red. M. Górka, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2024, ISBN 978-83-68026-14-6
- The impact of local wind and spatial conditions on geometry blade of wind turbine. A. Woźniak, A. Kluczek, P. Żagań, B. Ślusarczyk, M. Górka, Energy Science&Engineering, June 202412(7); DOI:10.1002/ese3.1805
- Wykorzystanie metod i narzędzi zarządzania jakością w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy odzieżowej. Górka M., Economics and Organization of Logistics 2024, 9(3).
- Projekt wdrożenia metody 5S dla stanowiska pracy w przedsiębiorstwie produkcyjnym. M. Górka, P. Kubit. [w:] Kształtowanie jakości produktów i usług we współczesnej gospodarce redakcja naukowa. Red. nauk. Damian Dubis, Wydawnictwo SPATIUM, Radom, 2023, s. 31-47. ISBN 978-83-67033-82-84.
- Doskonalenie systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. M. Górka, K. Sołek, S. Januszek. [w:] Istota zarządzania przedsiębiorstwem. Red. naukowa Emilii Żuchowskiej-Kotlarz, Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, 2023. 978-83-62491-77-3.
- Analiza stabilności i zdolności procesu wytwórczego na przykładzie przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej. A. Woźniak, M. Górka, B. Ślusarczyk, M. Barańska [w:] Inżynieria produkcji i jakości – obszary i kierunki rozwoju, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2022, ISBN 978-83-67033-8
- Doskonalenie jakości i bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. A. Woźniak, N. Leśniak, W. Paluch, M. Górka, Szkoła Logistyki 2022, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2022
- The impact of renewable energy sources on the economic growth of Polans and Sweden considering COVID – 19 Times. A. Kluczek, P. Żegleń, A. Nizioł, B. Ślusarczyk, M. Górka, Energies, 2022
- Wpływ kapitału kreatywności sektora MŚP województwa podkarpackiego na ich innowacyjność. M. Górka, K. Sołek, B. Ślusarczyk [w:] Inżynieria produkcji i jakości – obszary i kierunki rozwoju, Instytut Naukowo-Wydawniczy „Spatium”, 2022
- Value based concept of project management on enterprises. Ślusarczyk B., Górka M., Woźniak A., 2022. Economics and Finance, Volume 10, Issue 1.