dr Patrycja Pudło

Zakład Marketingu


Nauczyciel akademicki, wykładowca w Zakładzie Marketingu internetowego Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie. W 2009 roku uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Bratysławie (Podnikovohospodárska fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach). Jej zainteresowania badawcze koncentrują się na jakości i innowacyjności w biznesie, zastosowaniach psychometrii w marketingu i zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz na komunikacji i coachingu. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych oraz redaktor serii monografii „Wyzwania społeczne i gospodarcze współczesnego świata”. Kierownik i członek zespołów projektowych w ramach programów międzynarodowych VEGA, MNiSW oraz Interreg Polska–Słowacja. Posiada doświadczenie szkoleniowe i doradcze, współpracując z instytucjami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości oraz firmami w obszarze rozwoju kompetencji i wykorzystania testów psychometrycznych w biznesie. Prowadzi konsultację oraz coaching w oparciu o wyniki testów.