Kolejna praca dyplomowa o charakterze wdrożeniowym, przygotowana z myślą o potrzebach otoczenia społeczno-gospodarczego

Z radością informujemy, że w Zakładzie Marketingu powstała kolejna praca dyplomowa o charakterze wdrożeniowym, przygotowana z myślą o potrzebach otoczenia społeczno-gospodarczego. Temat pracy: „Sponsoring sportowy jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie drużyny Cellfast Wilki Krosno”.  Autor: Szymon Walczak, Promotor: dr inż. Małgorzata Górka. Recenzentem pracy była dr hab. Beata Zatwarnicka-Madura, prof. PANS – Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. W skład komisji egzaminacyjnej wszedł, w charakterze obserwatora przedstawiciel pracodawców – Michał Finfa, Dyrektor Sportowy Drużyny Cellfast Wilki Krosno Spółka Akcyjna.

Promocja w świecie sportu, jeśli jest spójna, przemyślana i emocjonalnie wiążąca, przynosi korzyści każdej stronie: klubowi, kibicom i sponsorom. Drużyna Wilków Krosno jest dobrym przykładem, jak lokalna drużyna może stworzyć silną markę dzięki zaangażowaniu społeczności, odpowiedzialnych partnerów i konsekwentnie prowadzonym działaniom marketingowym. Badania potwierdzają, że sponsoring sportowy ma potencjał nie tylko promocyjny, ale też społeczny i ekonomiczny – i warto go rozwijać w oparciu o dane, potrzeby kibiców i strategiczne partnerstwo.

Gratulujemy Szymonowi uzyskania tytułu licencjata i życzymy wielu sukcesów w życiu zawodowym oraz powodzenia w realizacji kolejnych planów i ambicji!