Egzaminy dyplomowe na kierunku Marketing Internetowy

W dniach 24 czerwca oraz 2 lipca 2025 roku w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie odbyły się egzaminy dyplomowe studentów kierunku Marketing Internetowy.

Obronione prace prezentowały zróżnicowaną i interesującą tematykę, obejmującą m.in. zagadnienia z zakresu nowoczesnych narzędzi marketingowych, analizy świadomości marki, skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych oraz strategii komunikacyjnych firm działających lokalnie i online.

Tematy wybranych prac dyplomowych:  Techniki narracyjne w marketingu na przykładzie promocji odżywek białkowych, Perswazja językowa w recenzjach użytkowników Filmwebu na przykładzie filmu Marvela, Wpływ marki osobistej na sprzedaż on-line, Wizerunek marki na przykładzie energetyków „Dzik Energy”, Wpływ języka korzyści na decyzje zakupowe młodych konsumentów z Generacji Z, Wpływ poszczególnych elementów języka marki na odbiorców komunikatu, Wpływ storytellingu i archetypów marki na decyzje zakupowe konsumentów, Wykorzystanie influencer marketingu w reklamie e-gier hazardowych, Zastosowanie Visual Content Marketingu w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy z branży beauty, Promocja Juwenaliów w social mediach ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama, Kreowanie marki osobistej przy użyciu sztucznej inteligencji, Media społecznościowe jako narzędzie reklamy internetowej, Sponsoring sportowy jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie drużyny cellfast wilki krosno, Ocena świadomości marki inkubatora przedsiębiorczości krosno wśród studentów i lokalnych przedsiębiorców, Wykorzystanie narzędzi analitycznych w pracy specjalistów sem: analiza preferencji, skuteczności i barier wdrażania, Wpływ treści wizualnych na zaangażowanie użytkowników instagrama w komunikacji marketingowej, Wpływ kontrowersyjnych kampanii reklamowych na postrzeganie marki Balenciaga, Narzędzia marketingowe stosowane w marketingu sportowym w XXI wieku, Kampania graficzna innowacyjnego produktu na użytek social mediów, Wpływ niespójnej identyfikacji wizualnej na wiarygodność marki w marketingu internetowym, Internetowe decyzje zakupowe pokolenia Z, Znaczenie mediów społecznościowych w życiu pokolenia Z.

Serdecznie gratulujemy wszystkim Absolwentkom i Absolwentom pomyślnego ukończenia studiów oraz życzymy dalszych sukcesów zawodowych i satysfakcji z obranej ścieżki kariery!

Zapraszamy również do kontynuacji nauki na naszej uczelni wybierając studia II stopnia magisterskie na kierunku ZARZĄDZANIE o ścieżce kształcenia KOMINIKACJA MARKETINGOWA W ZARZĄDZANIU I BIZNESIE!