EGZAMIN DYPLOMOWY 2024 NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY

W dniu 9 lipca 2024 roku w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie na Kierunku MARKETING INTERNETOWY odbył się egzamin dyplomowy.

Tematyka prac dyplomowych była bardzo ciekawa i obejmowała m.in.

Wpływ influencer marketingu na decyzje zakupowe konsumentów, Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Wpływ reklamy na Instagramie na decyzje zakupowe konsumentów – badanie preferencji i zachowań konsumenckich, Fanpage jako narzędzie content marketingu na przykładzie firmy, Wykorzystanie techniki Real Time Marketingu na przykładzie marki McDonald’s Polska, Wpływ storytellingu i archetypów marki na decyzje zakupowe konsumentów, Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej na przykładzie klubu żużlowego Cellfast Wilki Krosno, Optymalizacja doświadczeń użytkownika na stronach Internetowych: teoria, zastosowania i metody, Sponsoring sportowy jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie drużyny Karpaty, Kolor jako narzędzie reklamy interentowej, Visual Content Marketing – grafika w marketingu internetowym: funkcja, zasady projektowania, oraz wpływ na skuteczność w promocji produktów i marki, Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji zakupowych na rynku kosmetyków kolorowych.

Prace były przygotowane pod opieką – dr Wojciecha Gruchały, dr Rafała Polaka, dr Małgorzaty Górki i dr Marii Rysz.

Dziękujemy za pomoc merytoryczną przy pisaniu prac dyplomowych Agencji marketingowej KS, Inkubatorowi Przedsiębiorczości w Krośnie i Jasielskiemu Stowarzyszeniu Przedsiębiorców.

Wszystkim absolwentom serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym 🙂