Egzamin dyplomowy na kierunku Marketing internetowy – po raz drugi – termin wrześniowy

W dniu 26 września 2025 roku w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie na kierunku MARKETING INTERNETOWY odbył się po raz kolejny egzamin dyplomowy – druga tura obron.

Tematyka prac dyplomowych była bardzo ciekawa,  świadczącą o wysokich umiejętnościach zastosowania zdobytej wiedzy zarówno w teorii, jak i w praktyce, i obejmowała m.in. następujące tematy: OCENA FUNKCJONALNOŚCI PLATFORMY GOOGLE ADS W OPINII POLSKICH SPECJALISTÓW, ZNACZENIE MOBILNEJ OPTYMALIZACJI SEM. WYZWANIA I SZANSE, OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ W ERZE MOBILNOŚCI, WPŁYW INFLUENCER MARKETINGU NA DECYZJE ZAKUPOWE W BRANŻY SPRZĘTU DO SYMULATORÓW WYŚCIGOWYCH NA PRZYKŁADZIE FIRMY MOZA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PROCESIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW, POLSKIE PROFILE O TEMATYCE BEAUTY NA INSTAGRAMIE JAKO NARZĘDZIE INFLUENCER MARKETINGU, ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTÓW W HANDLU DETALICZNYM I INTERNETOWYM – PORÓWNANIE PREFERENCJI I CZYNNIKÓW DECYZYJNYCH, ZNACZENIE MARKI W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW – ANALIZA ZACHOWAŃ NA RYNKU ODZIEŻOWYM NA PRZYKŁADZIE FIRMY LPP S.A, EWOLUCJA OBRAZU KOBIET W REKLAMACH W STANACH ZJEDNOCZONYCH W LATACH 1900-1999.

Promotorami – Opiekunami prac dyplomowych byli: dr hab. Beata Zatwarnicka-Madura, dr Małgorzata Górka, dr Maria Rysz, dr Wojciech Gruchała, dr Rafał Polak, mgr Wojciech Laskowski.

Absolwentom kierunku Marketing internetowy gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów naukowych, zawodowych , jak i życiu osobistym. Nie rozstajemy się z nimi na długo, bowiem o 1 października br. rozpoczynają studia II stopnia w Naszej Uczelni na kierunku Zarządzanie o ścieżce kształcenia w zakresie: Komunikacja marketingowa w zarządzaniu i biznesie