W dniu 25 września 2024 roku w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie na Kierunku MARKETING INTERNETOWY odbył się po raz kolejny egzamin dyplomowy.
Tematyka prac dyplomowych była bardzo ciekawa, świadczącą o wysokich umiejętnościach zastosowania zdobytej wiedzy zarówno w teorii, jak i w praktyce, i obejmowała m.in.
Marketing internetowy w branży gier komputerowych, FOMO w erze cyfrowej: wpływ strategii marketingowych i mediów społecznościowych na człowieka, Wpływ storytellingu i archetypów marki na decyzje zakupowe konsumentów, Fanpage jako narzędzie content marketingu na przykładzie firmy AP Reklama, Emocje w reklamie – badanie wpływu reklam opartych na emocjach.
Absolwentom kierunku Marketing internetowy gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów naukowych, zawodowych , jak i życiu osobistym.
Nie rozstajemy się z nimi na długo, bowiem o 1 października br. rozpoczynają studia II stopnia w Naszej Uczelni na kierunku Zarządzanie o ścieżce kształcenia w zakresie Komunikacja marketingowa w zarządzaniu i biznesie 😊