PWSZ w Krośnie podpisała umowę w sprawie projektowania i uruchomienia studiów dualnych na kierunku Marketing internetowy w Instytucie Humanistycznym
PWSZ w Krośnie podpisała porozumienie o współpracy z firmą KS (dawniej Kampanie SEO). W imieniu uczelni umowę sygnował rektor Grzegorz Przebinda, a firmę KS reprezentowali Prezes Zarządu Sławomir Czajkowski i Członek Zarządu Wojciech Budziak. W podpisaniu dokumentu, który ma wesprzeć realizację wspólnego projektu – uruchomienia i prowadzenia 3-letnich licencjackich studiów dualnych na kierunku Marketing internetowy, wziął także udział odpowiedzialny za jego wdrożenie dyrektor Instytutu Humanistycznego doktor Bartosz Gołąbek.

Zgodnie z założeniami projektu, PWSZ w Krośnie będzie rozwijało kompetencje stylistyczne, edytorskie i językowe naszych studentów, a KS zaoferuje profesjonalny blok kształcenia praktycznego.
Agencja KS (dawniej Kampanie SEO) to firma z 12-sto letnim doświadczeniem w realizacji usług z zakresu marketingu internetowego. Jest to nie tylko największa tego typu firma w regionie, ale również jeden z liderów polskiego rynku SEM (Search Engine Marketing).
Eksperci pracujący w KS (https://ks.pl) to ludzie z pasją, gotowi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podpisana umowa otwiera kapitalne możliwości dla zdolnej młodzieży z całego regionu. Studia na planowanym kierunku otwierają perspektywę znalezienia atrakcyjnej i dobrze płatnej pracy, zarówno stacjonarnej jak i zdalnej.

Na fotografii siedziba firmy KS w Gorzycach (Nowy Żmigród, powiat jasielski)
Marketing internetowy jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż rynku IT, a możliwość uczenia się od najlepszych ekspertów z tej dziedziny to bezcenna przewaga na rynku pracy.
Wśród wykładowców na projektowanym kierunku znajdą się między innymi Sławek Czajkowski (absolwent PWSZ w Krośnie, założyciel agencji KS, założyciel i prezes w Surfer, autor książki „SEO Playbook”), Michał Suski (CMO w Surfer), Przemek Durał, Alina Budziak, Daniel Jędrysik (liderzy zespołów SEO, Google Ads oraz Social Ads w KS) i wielu innych.

KS jest agencją, która pomaga rozwijać się firmom wykorzystując dostępne narzędzia marketingowe, ze szczególnym naciskiem na marketing online. Współtwórcy ponad 500 strategii marketingowych, pracowali dla największych polskich (i nie tylko) marek, w tym KGHM, PEKAES, Saint-Gobain, Poltino, Coface, [[[…..]]].
Bartosz Gołąbek, Wojciech Budziak
Zdjęcia: PWSZ w Krośnie, KS