Posiedzenie Kolegium Instytutu Politechnicznego

W dniu 14 maja 2024 r. o godz. 16.00 w formie stacjonarnej odbyło się zebranie Kolegium Instytutu Politechnicznego (IP), w którym uczestniczyli:
dr inż. Piotr Wais – Dyrektor Instytutu Politechnicznego,
Andrzej Gołąbek (w zastępstwie za Piotra Sowę, Prezesa Zarządu (CEO) InfoSoftware Polska
Sp. z o.o.,
Grzegorz Rachwał – Dyrektor ds. realizacji produkcji PRID Krosno S.A.,
Łukasz Karamus – Kierownik oczyszczalni ścieków KHK Krosno Sp. z o.o.,
Robert Mrozek – Prezes Firmy Eurosim3 P.P.H.U.,
Tomasz Kielar – Dyrektor ds. rozwoju EBA Sp. z o.o.,
Wojciech Jucha – Prezes Zarządu INPRONAFT SANOK S.A.,
dr inż. Agnieszka Kubacka – Kierownik Zakładu Informatyki, przedstawiciel pracowników Instytutu w Senacie,
dr inż. Tomasz Pytlowany – Kierownik Zakładu Budownictwa, przedstawiciel pracowników Instytutu w Senacie,
mgr inż. Radosław Kruk – Kierownik Zakładu Automatyki i Robotyki, przedstawiciel pracowników Instytutu w Senacie,
dr inż. Bernadeta Rajchel – Kierownik Zakładu Inżynierii Produkcji i Środowiska,
dr inż. Dorota Chodorowska – Kierownik Zakładu Mechaniki i Budowy Maszyn,
Maciej Pelczar – przedstawiciel studentów w Kolegium IP
Na zebraniu w dniu 14 maja zostały przedyskutowane tematy związane z kryterium oceny programowej 2.4 PKA, tj. z praktykami zawodowymi. Ponadto, przeanalizowano metody weryfikacji i oceny osiągnięcia przez studentów efektów uczenia się oraz postępów w procesie uczenia się, które umożliwiają sprawdzenie opanowania umiejętności praktycznych i przygotowania do prowadzenia działalności zawodowej w obszarach zawodowego rynku pracy właściwych dla kierunku. A także omówiono krótko dowody na osiągnięcie przez studentów efektów uczenia się (projekty, prace dyplomowe, dzienniki praktyk, publikacje) pozwalające dostosować przyszłych absolwentów do zawodowego rynku pracy właściwego dla danego kierunku. Na koniec poruszono temat „innych osób prowadzących zajęcia” posiadających doświadczenie zawodowe, umożliwiające prawidłową realizację zajęć, w tym nabywanie przez studentów umiejętności praktycznych.

Ze spotkania został sporządzony protokół.