Charakterystyka kierunku

Marketing Internetowy

Nazwa kierunku: Marketing internetowy

Poziom studiów: pierwszy

Tytuł nadawany absolwentom: licencjat

Liczba semestrów/ lat: 6 semestrów / 3 lata

Opis studiów:

Nie da się ukryć, że Internet to potęga naszych czasów, dlatego proponujemy Ci kierunek studiów, który łączy nowoczesność z realnymi potrzebami rynku pracy. Czy jest coś lepszego niż kształcenie, które otwiera przed Tobą prawdziwe perspektywy?

Załóżmy, że marzysz o pracy, która jest elastyczna, dynamiczna, kreatywna, a do tego niezwykle perspektywiczna. Nasza propozycja, czyli kierunek studiów dualnych „Marketing internetowy” w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie, jest stworzona właśnie dla Ciebie.

Co nas wyróżnia? współpracujemy ściśle z liderami branży marketingu sieciowego, naszym partnerem firmą ⭐KS, oraz innymi firmami branży digital marketingu jak, Agencja reklamowa AP Reklama oraz Laskowski Online, którzy stanowią kadrę wykładowców, współtworzą cały program studiów, dzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem ze studentami, co stanowi doskonałe uzupełnienie wiedzy akademickiej.

Dzięki temu, program studiów jest w pełni dostosowany do wymogów rynku, a Ty już podczas nauki zdobędziesz cenne doświadczenie praktyczne. Praktyki w agencjach reklamowych to kolejny krok milowy w Twojej przyszłej karierze, który sprawi, że już na starcie będziesz na lepszej pozycji na rynku pracy w stosunku do Twoich rówieśników.

Branża e-commerce rośnie w zawrotnym tempie, a z nią rosną również potrzeby firm, które przenoszą swoje działania marketingowe do sieci. Każdej minuty 6 milionów osób dokonuje zakupów online i to właśnie tutaj, w cyfrowym świecie, pojawia się ogromna przestrzeń dla Twojego rozwoju. Bez względu na to, czy zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy jesteś już zapalonym entuzjastą – nasi doświadczeni wykładowcy oraz praktycy z pomogą Ci opanować wszystkie niezbędne narzędzia i techniki.

Podczas studiów dowiesz się, jak stworzyć profesjonalną stronę internetową, jak zyskać przychylność Google, jak sprzedawać w Internecie i jak tworzyć treści, które przyciągną potencjalnych klientów. Poznasz tajniki Google Analytics, Google Trend, Google Search Console, Surfer Seo, Google Ads i wielu innych narzędzi, które pozwolą Ci prowadzić skuteczne kampanie marketingowe.

Nauczysz się obsługi Mediów społecznościowych oraz poznasz zasady automatyzacji sprzedaży. Są to obecnie jedne z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców umiejętności a pensja na jaką możesz liczyć znajduje się w obszarze średniej krajowej, co łatwo można zweryfikować przeglądając ogłoszenia o pracę.

Wśród naszych studentów znajdziesz osoby, które tak jak Ty stawiają swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym, ale także tych, którzy od dawna działają w branży. Z nami nauczysz się prowadzić skuteczne kampanie reklamowe, tworzyć treści zoptymalizowane pod kątem SEO, obsługiwać media społecznościowe, korzystać ze sztucznej inteligencji oraz analizować dane i tworzyć raporty.

Po zakończeniu studiów będziesz miał wiele możliwości rozwoju kariery – jako specjalista SEO, Google Ads, Social Media Manager, copywriter, specjalista ds. link buildingu, projektant UX i UI, czy PR-owiec. Będziesz miał też możliwość kontynuowania edukacji na studiach magisterskich związanych z komunikacją społeczną, dziennikarstwem oraz marketingiem.

Warunki rekrutacji:

Egzamin maturalny (nowa matura) – konkurs świadectw z uwzględnieniem pisemnego egzaminu z języka polskiego i języka obcego.

Egzamin dojrzałości (stara matura) – konkurs świadectw obejmujący wyniki ukończenia szkoły średniej z języka polskiego i języka obcego.

Z pominięciem postępowania rekrutacyjnego o przyjęcie na studia ubiegać się mogą laureaci i finaliści stopnia centralnego i okręgowego olimpiady z języka polskiego lub angielskiego.